Flash-uri din sens opus, de Marian Godina – review

marian godina - flash-uri din sens opusCred ca nu e institutie care sa fie mai dispretuita si mai urata decat Politia Romana, mai ales daca vorbim de Politia Rutiera. Sigur, am putea vorbi si de Politia Locala, dar ei nu sunt cu adevarat politisti, ci mai degraba…militieni. In fine, astazi vorbim de una dintre cele mai interesante carti pe care le-am citit vreodata, scrise de, paradoxal, cel mai popular politist pe care l-a avut vreodata Romania, anume Marian Godina. Daca autorul are vreun merit, altul pe langa cel scriitoricesc, e faptul ca a reusit sa dea institutiei din care face parte o fata mai… umana.

Credem prea adesea ca politistii de la Rutiera sunt doar oameni indoctrinati, care vor doar sa de amenzi si poate, intr-o anume masura sau poate intr-un anumit procent, chiar asa sunt. Dar adevarul e ca si ei sunt oameni, care au de-a face atat cu lume deseori recalcitranta, dar si cu un sistem interior, cu multe manevre gri la mijloc. Ei bine, Marian Godina ne spune atat despre sistem pe pagina lui de facebook, unde paradoxal, e sustinut masiv, dar si despre pataniile lui in trafic.

De fapt, despre asta e vorba in “Flash-uri din sens opus“, despre patanii care mai de care mai memorabile si mai amuzante, traite personal de Godina. Stilul de scris e  simplist, nu neaparat cu talent de mare scriitor, dar autorul reda intr-un mod capabil sa descreteasca orice frunte dialoguri spumoase intre el si cei cu care interactioneaza in trafic. Cartea nu-i scumpa si o gasiti de regula la cel mai bun pret pe emag.ro (click pe link pentru a accesa pagina de produs). De citit o cititi intr-o singura zi, hai maxim doua, cu toate ca tinde sa captiveze inca de la primele patanii. Tinand cont ca o puteti cumpara la mai putin de 30 de lei, merita sa o aveti.

Imi dai un share, te rog?

Recent Articles

Da-ti cu parerea!

© 2017 Super Evi. Toate drepturile rezervate. Articolele de pe acest site nu pot fi preluate in niciun fel fara acordul scris al autorului. In caz contrar, se va recurge la toate mijloacele legal pentru inlaturarea continutului copiat..